The Walking Dead 5. Sezona Bakış

5. Sezona Bakış


5. Sezon başladı ve neredeyse sezon arasına girilecek ama ben 5. sezonla ilgili yazı yazamadım. Bu yazı biraz da sezonun geneliyle ilgili bir yazı olacak gibi.

Sezon başında Eugene karakterinin boş çıkacağı belliydi bunun sinyalini çok verdiler bölümlerde kiliseden sonra grubun ayrılış bölümünde Eugene gruptan ayrılmak istemedi ve toplu şekilde kalınması taraftarıydı, gruptan kopunca da mecbur yalanını söylemek zorunda kaldı.

5. Sezon bölümlerinin geneline baktığımızda bölümler biraz ağır geçiyor sezondaki mekansızlık aslında izleyici için iyi diyebiliriz çünkü diğer sezonlarda sürekli bir mekanda geçiyordu bölümler. 5. Sezonda da bölümler kısmen kilisede geçse bile grubun dağılmış olması değişik mekanları görmemizi sağladı. Sezonun başındaki Terminus olayı çok çabuk geçilmiş belki oranın üzerinde durulsa biraz daha hareketli geçebilirdi sezon çünkü 5. sezon biraz ağır ve karakterlerin geçmişiyle ilgili bilgiler vererek ilerliyor.

7. bölüm itibariyle sezon arasına bir bölüm kalıyor yani bir bölüm sonra sezon arasına girilecek ve 3 ay ara verecek dizi. Sezon arasında yine akıllarda soru işareti bırakacak şekilde bir kurgu ile bitirecekler. 5. Sezon ile ilgili söyleyebileceğim genel kanı; Klişelerle dolu bir sezon oldu benim için neler olabileceğini  üç aşağı beş yukarı tahmin edebiliyordum artı olarak gereksiz karakterlerin çokluğu kafa karıştırdı ileride ne göreceğiz şu an için kestirmek güç ama sezondaki peder karakterinin ne iş yaptığını bilemedim tamamen bir ayak bağı ve 7. bölümün sonunda kiliseden ayrılarak ne yapmak istediğini çözemedim. Bakalım sezon arasına girerken karşımıza ne çıkacak. 5. sezonun 8. bölümü 1 Aralık 2014 tarihinde yayınlanacak ve dizi 3 ay araya girecek

Sadece 7. bölümle bilgili bir yazı daha gelecek.

Yorum Gönder

0 Yorumlar