Macfit Ortaköy'e Geliyor

macfit


Bir senelik United Club maceramdan sonra fahiş fiyatlar yüzünden farklı GYM arayışına girdim, civarda aklı başında hocaların olduğu temiz ve aletleri yeni olan bir GYM olmadığından bir aydır gym arayışım devam ediyor. Bilenler bilir Ortaköyde belli başlı zaten bir iki spor salonu var onlarda kalitesinden daha fazla ücret istediği için kayıt olmadım ve bir senelik spor kariyerime ara vermek zorunda kaldım!!

Tam bu arayıştayken internette Macfit'in web sitesine denk geldim ne yazık ki baktığımda bana yakın bir şubesi olmadığını görünce canım sıkıldı, çünkü insanların spor yapmak için tercih ettikleri ilk şey spor salonunun yakınlığı, her ne kadar araba olsa bile uzak bir spor salonuna insanlar gitmekte üşeniyor o yüzden bende kendime yakın bir gym aradım ama bana en yakın macfit fulyadaydı. Bende utanmadan Macfit fulya şubesine bir mail attım ve Ortaköy'e de bir spor merkezi açmalarını söyledim. Aynı gün beni geri aradılar ve United Club'ın Mars Sportif A.Ş bünyesine geçtiğini ve Aralık ayı başında salonun tadilata gireceğini, önümüzdeki aylarda United Club'ın yeride faaliyet göstereceklerini söylediler. Zaten spor salonunun genel müdürlüğü de Ortaköyde bulunuyor.

Bakalım diğer şubeler gibi uygun bir fiyatla giriş yaparlarsa bende yeni GYM arayışıma son veririm ve spor kariyerime kaldığım yerden devam ederim.

Yeni açılacak şubenin adresi; Ambarlıdere cd. No:6 ortaköy, Ortaköy carrefour'un üst katı

Yorum Gönder

0 Yorumlar