Burak Eziyeti.



Geldiği günden beri benim ve çok ufak bir grubun yazdığı artık herkesin yavaş yavaş farkına vardığı bir olay var; Burak gerçeği.

Her ne kadar Avrupa iddaları olmasada şampiyonluk için en büyük rakiplerin kendi aralarından berabere kaldığı bir haftada yani ikisinde puan kaybettiği bir haftada maçı kazanamamak büyük sorun. Ben faturayı şu an için Manciniye kesemem çünkü adam kendi kurduğu bir takıma gelmedi, Terim'in bıraktığı bir takım yönetiyor. Manciniyi eleştirmek için en azından ara transfer dönemini beklemek gerekiyor. Ben bu kötü gidişi direk olarak belli başlı oyunculara keserim.

Gelelim Burak Yılmaz olayına. Terim zamanı Terim'in verdiği gaz ile bir şeyle yapmaya çalıştı fakat bir istikrar yakalayamadı bu adam. Eksiklerini sürekli Twitterda yazıyorum burada da kısaca anlatayım;

1. Boş koşu, Alan boşaltma( Bunu Baros muazzam bir şekilde yapıyordu)
2. Son vuruş. (Dikkatli olarak izleyin, tam son vuruşta ayaklarını ayarlamakta zorlanıyor. İstisnalar var tabiki)
3. Top kontrolü
4. Kondisyon (Maçın ortalarına doğru daha etkisiz görüyoruz ve ikili mücadelelerde sürekli yerde görüyoruz)
5. Çalım ve adam geçme( Bu olay tamamen 0)
6. Pozisyon alma( Olması gereken yerde olamıyor, İstisnalar olabilir)

Eksik yönlerini yazdık birde olumlu yönünü yazalım. "Sadece koşmak". Bunuda kondisyonu zayıf olduğu için uzun vadede bu işi yapamıyor.


Birazda Dünkü Kasımpaşa maçından bahsedelim;

Zevksiz bir maç izledim ben. İki takımda pozisyon bulmakta zorlandı hatta Kasımpaşa Galatasaraydan daha fazla pozisyona girdi ilkyarıda. İkinci yarı ise durumu dengeledi, golde erken oldu ama devamını getirecek futbolcu sayısı azdı sadece Drogba ile olmuyor maalesef.

Takım ile ilgili genel görüşümü ara transfer döneminde belirteceğim. Yazdığım gibi bu takım daha Mancininin takımı değil. Başkan bu adamı göndermeyip en ufak bir başarısızlıkta göndermez ise ileride bir şeyler vaadedeceğini düşünüyorum.

Yorum Gönder

0 Yorumlar