Mancini'nin Galatasaray'ı

Galatasaray


Bunu yazmak için erken ama ben yine bir şeyler karalamak istiyorum. Ben Juventus Galatasaray maçının sadece ilk yarısını izledim ve gördüğüm, Galatasaray'ın toplu defans anlayışı içinde oluşu. Maçtan bir iki gün önce Güntekin Onay'ın Mancini ile ilgili konuşmasını dinledim ve tamda Güntekin Onay'ın anlattığı gibi gerçekleşti olaylar. Katı bir defans anlayışıyla çıktı Galatasaray Juventus karşısına, top Juventusta olduğu zaman herkes topun arkasına geçiyor herkes bir şeyler yapmaya çalışıyordu.

Maçın son antremanında Aydın Yılmaz'ın as kadroda olduğu duyumları alındı ve taraftarın çok ilgisini çekti bu durum fakat maç başladığında Aydın Yılmaz'ı kadroda göremedik herhalde birileri Mancini'nin kulağına bir şeyler fısıldadı. Dikkat çeken başka bir durum ise Galatasaray'ın Tek santrafor çıkaması ve Burak'ın kenarda olması ve maçın kitlendiği zamanlarda Burak yerine Umut tercihinin yapılması. Bu yapılan tercih yerinde olmuş ki golün gelmesi gecikmedi(orada Umut yerine Burak olsa o golü atabilir miydi bilmem).

Maçın Tamamına bakarsak çok az pozisyon veren bir Galatasaray izledik. Bunu yazdıktan sonra Twitter olsun Facebook olsun şöyle yazılar okudum. "- Defans yaptığımız halde 2 gol yedik" yada "- Pozisyon vermedik ama 2 gol yedik" Ben maçın ikinci yarısını izlemedim ve Galatasaray'ın yediği golleri banttan izlemek zorunda kaldım ve gördüğüm, birinci golün çok ucuz bir penaltıdan olduğu, ikinci golün ise bir anlık bir konsantrasyon kaybı sonucu olduğu. Yani yeni bir teknik direktörün böyle zor bir deplasmandan beraberlikle alması ve galibiyeti çok ucuz bir penaltıyla kaçırması teknik direktör açısından iyi bir başlangıç sayılabilir.

Şöyle bir durum daha var. Çok defansif oynadık ama 2 gol attık diyebiliriz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar