Beşiktaş vs Drogba



Bir önceki yazımda da yazdım, yine yazmaya devam ediyorum. Bu haftaya kadar Beşiktaşın sadece bir maçını izledim oda geçen haftaki Bursaspor - Beşiktaş maçıydı. İzledikten sonra bir yazı paylaştım, yazım burada. Bunu okuyan insanlar benim saçmaladığımı söyledi. Yeni bir blogger olduğum için fazla kaile alınmadım ama yinede bir kaç aykırı yorum geldi. O yazıda ne yazmıştık.

1) Çok açık alan bırakıyorlar;
Bruma girdikten sonra neler olduğunu gördük. Adam hayvani boş alanlar yakaladı. Daha önce oyunda olsaydı neler olacağını tahmin edemiyorum.

2) Defansta futbolcular yer yer pozisyon kaybı yaşıyorlar. Yani adam kendi yerini şaşırıyor. Ters kademedeki adam mecbur o boş alanı kapatmaya çalışıyor fakat zorlanıyorlar;
Burak efendinin atamadığı golleri iyi izleyin. Zaten o iki pozisyon gol olsaydı, maç daha önce tatil olurdu herhalde.

3)Pres yapacağım diye topun peşince çok koşuluyor. Efor kaybı yaşanıyor;
İlkyarı çok koştu Beşiktaş, ikinci yarı ne fernandes vardııı, ne de Gökhan denen milli oyuncu. 

4) Arkaya çok adam kaçırılıyor;
Burak'ın karşı karşıya atamadığı goller. Bir metre yanında bir Beşiktaşlı defans oyuncusu varmıydı?

Bir Galatasaray taraftarı olarak maçı rahat rahat izlemek varken, Burak efendi sağolsun bize ızdırap oldu. Şu Drogba'nın ikinci golunu Burak Yılmaz iyi seyretmeli, adamı arkadan dürtüyorlar ama adam yinede hayvani bir güçle topa o kadar düzgün vuruyorki, sanki ben Drogbayım ulan dermişcesine topu kaleye gömüyor.

Ben burada bir şeyler paylaşırken aynı zamanda Galatasaraysözlükte bir şeylerde paylaşıyorum. Oradada aklı başında üç beş adam olduğu için orada da istenmeyen adam oldum. Niye? Çünkü doğruları yazdığım için Ben burada ve sözlükte avaz avaz bağırıyorum, Beşiktaşta bir bok yok diye. Dedim yine diyorum, Bursaspor biraz daha aklı başında oynasaydı o maçı güle oynaya alacaktı ama olmadı.

Bir de havaya girme muhabbeti var. O kadar havaya girersen böyle havasını alırlar adamın. Durun bakalım sezon yeni başladı, üç beş maç kazanında Şampiii yazanlar şimdi ne halde merak ediyorum.

Bir şey daha; Bunuda çoğu yerde arkadaş ortamında yazdım. Burak Yılmaz Futbolcu falan değil. Nedenleri başka bir yazımda sizlerle paylaşırım. Maçın tatil olması ile ilgili bir yorum yapmayacağım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar