Zoraki 3 Puan


Takımı anlamak mümkün değil. Fenerbahçe maçında da yazdım, bu maçta da yazıyorum. Adamlar gol attıktan sonra maçın geri kalanını rölantiye alıyor. Fenerbahçe maçında 1-0dan sonra, bu maçta 2-0dan sonra takım acayip bir gerileme kötüleşme gördüm. Hocanın talimatı mı yoksa oyundaki oyuncuların inisiyatifi mi bilmiyorum. Yani 3'ü 4'ü atmak varken skoru korumaya gidiyor takım, bunu yaparken yediği bir gol ile oyunu alehine çeviriyor maçı ve geri kalan dakikalarda taraftarlara ızdırap oluyorlar.

Oyunculara gelelim; Hamit, geçen sezon verilen şansların iyi kullandı. "Bu benim tam performansım değil, daha bir şeyler katmak istiyorum" gibi beyanlarda bulunmuştu geçen sen. Bu sene ise geçen performansını arar olduk. Ayağında çok top tutma gibi bir adeti var Hamit'in. Bu maçta gördük çok sıradan bir futbol, takıma katkısı olmayan bir futbol izledik. işyerinde izlerken yanımdakilere hoca ikinci yarı Hamit oyundan çıkar dedim ve aynısı oldu. Böyle devam ederse Hamit'in bu takımda yarı olamaz.


Drgoba; Geldiği günden beri, tam pivot santrafor rolünde oynamadı bu adam. Hoca bu oyuncu takıma nasıl bir katkısı olur diye düşünmüş ve olabilecek en uygun pozisyona sokmuş bu adamı. Hava hakimiyetinin yüksek olduğunu bilen hocamız oyunu Drogbaya topu şişirmekte bulmuş ve işe yaramış gözüküyor. Tek yanlış şey, Drogba'ya direk top atmak, izliyorum her aldığı topu kaybediyor yani bu adamın ayağına top atmayacaksın ya açığına yada hava topları atacaksın ki sağına soluna topu indirsin. Bu olayda çözülürse daha faydalı olur bu oyuncu.

Wesley Sneijder; Penaltı poziyonundaki attığı o pas, bu adamın nasıl bir topcu olduğunu ortaya koyuyor. Birde daha fazla şut çekerse daha muhteşem bir oyuncu olur Galatasaray için.

Chedjou; Benim bu adama kanım ısınması maalesef. Maçın başında yaptığı ufak hatalar yaptı, Emmanuel Eboué onun hatalarını kapatmaya çalıştı gibi gördüm ben. Bu hatalar şampiyonlar liginde devam ederse başımıza çok büyük iş açar. İnşallah diğer maçlarda düzelme gösterir.

Selçuk; Geçen sezondan uzak bir oyun izledim, gitmek istiyormuş gibi bir hava var bu adamda. Maça katkısı oldu ama geçen sezonki oyunundan uzak, aklımda kalan bir pozisyonu yok.

Balta; iki tane net pozisyonu vardı, biri gol olsaydı maçın geri kalanını daha rahat geçirebilirdik. Diğer maçlarda bu kadar fazla ileri çıkmayan adam ileri çıktığı zaman ne kadar faydalı olduğunu bu maçta gördük.

Burak yılmaz; Kötünün iyisiydi bu maçta, penaltı olmazsa gol atamazdı bu maçta. Ben etkisiz gördüm, inşallah böyle devam etmez.

Yorum Gönder

0 Yorumlar