Vasat bir bölüm






10. bölümü biraz önce izledim. Dale, Hershel, Gleen, Darly ve bir çok karakter bu bölümde gözükmedi, ve bölüm bana biraz kısa geldi. Aslına bakılırsa geçiştirilmiş bir bölüm olmuş biraz. Sadece bir çocuktan kurtulmak için biz bölüm uğraşmaları, dizinin çok yavaş ilerlediğini gösteriyor.(Bir bölüm yolda geçti.) En azından diğer karakterler birer sahne gözükmeliydi. Bölüm genel anlamıyla diğer bölümlere göre baya baskındı, Gruplaşmalar grup geneline iyice yayıldı, daha önce taraflarını saklayan karakterler yavaş yavaş taraflarını belli etmeye başladılar, artık herkes nerede duracağını biliyor. El kesme sahneleri abartılmış biraz, zaten yürüyenler insan gördüğü zaman otomatikman saldırıyor yani onları üzerine çekmek için bir şeyler yapmaya gerek kalmıyor, keza otobüs sahnesi de öyle. Yani yürüyenin kafasını uzatması için elini kesmesine gerek yoktu, hafif kapıyı aralasa kafayı uzatırdı, neyse ufak şeylere takılmıyorum. Gelelim andrea'ya. Bu kadar hassas bir durumda ailevi bir meseleye karışmaması gerekirdi(sanane be kadın) ve zaten aldı cevabını. Fazla söz edilecek bir bölüm olmamış maalesef yada ben biraz entrikali dizileri daha fazla seviyorum. Mesela 9. bölümdeki Lori'nin ortayı karıştırması hoşuma gitti ama 10. bölümde Rick ve shane bunun üzerinde fazla durmadılar direk kavgaya girdiler, fakat ileride bunun böyle kalmayacağı sinyalini aldık Rickten bölüm sonunda. Birazda bölüm sonundaki gösterilen 11. bölümle ilgili sahnelerden bahsedelim.

Yakalanan çocuğun Maggie'yi tanıdığını öğrenmiştik, 11. bölümde de Darly ile tanıdık çıkıyorlar galiba, Ahırda konuşurken Darly çocuğu hiç yabancılamadı, bu kadar soğuk bir insanın tanımadığı biriyle bu kadar muhatap olması mümkün değil herhalde. Maggie'yi tanıması ise aklıma Maggie ile arasında platonik bir aşk durumu olabileceğinden şüpheleniyorum, bu durumda devreye tabiki Gleen girecek :). Anlaşılan durumlar baya karışacak, izleyip göreceğiz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar