23 Ekim 2011 Pazar

The Walking Dead s2e1



Baştan söyleyeyim ben bu diziyi ilk bölümünden beri izliyorum. Şuan ikinci sezonun ilk bölümüyle ilgili yazı yazacağım + bazı saçmalıkları.

ilk başta o kadar yürüyeni görebilmek için dürmüne gerek yoktu herhalde biraz geç farkettiler o kadar yürüyeni. Dale(yaşlı sakallı amca) karavanın tepesinde dürbünle bakarken görüş mesafesindeki yürüyenleri nasıl farketmediği ilk saçmalık diyelim, yani ilerki sahnelerde geniş açıdan gösterildiğinde farkediyoruz ki yürüyenler baya yaklaşmış bizim gruba!!!

Hadi geç farkettiler diyelim. Tamamda bu elemanlar insanları kokusundan anlayıp peşlerine düşmüyor mu? 1. sezonun bir bölümünde Rick Grimes'in yürüyenlerin arasından nasıl geçtiğini hatırlayalım. Bizimkiler arabaların altına saklanarak yırtmaya çalışıyorlar.
peki T-Dog efendinin kolu kan revan içinde bu yürüyenler taze kan kokusunuda mı almıyor, T-Dog efendinden 4 litre kan boşalıyor adam tık yok arkadas.

Bir grup yürüyenden türlü saçmalıklarla kurtuluyorlar, o ufak kız rick grimes'i dinlemiyor arkadaş ben adamın yerinde olsam -"amk ben ona bekle dedim basmış gitmiş banane amk" derim. ortalık zaten karışık, kız adam yanından ayrıldığı saniyede ortadan kayboluyor, beklesene arkadaş adam sana bekle demiş basıp gidiyosun o kadar insanı perişan ediyosun. O yürüyenin karnını deşme sahneside abes olmuş bana göre Daryl Dixon abimiz bildiğin olay yeri inceleme grubundan çıkma, yürüyenin midesine ulaştı saniyede ve midesinden çıkanın dağ faresi olduğunu anlaması uzun sürmedi.

bir abes sahnede Shane Walsh ve Rick grimes Abilerimizin kızı aramaya çıktığı zaman çocuğuda yanında götürmeleri. Zaten her yer yürüyen kaynıyo sen ufacık çocuğuda yanına alıp başka diğer veledi aramaya gidiyosun hah işte böyle yaparsan yersin küsküyü, gider çocuğun. Ufacık çocuğun sorumluluğunuda almak zorunda kalırsan başına bu işler gelir. ilk bölümün sonundaki tanıtım bölümüne bakarsak ufak çocuk maalesef ölüyor.

Neyse şuan için aklıma gelen bunlar. Fakat ben bu diziyi seviyorum ilgimi çekiyor nasıl oluyorsa. ikinci bölüm pazar akşamı çıkacak dendi ama daha torrentlere düşmesi sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder