22 agustos 2010 galatasaray bursaspor maci


maçla ilgili dün gecespor programlarını izledim, hepsi tutturabildiğine sallıyor. maçı bende izledim, maçı izlemeyen ve sadece spor programlarını izleyen biri ne düşünür acaba?. onlara göre çok berbat oynadık, sadece takımın kötü oynadığından dem vuruyorlar. hakemin ilk yarının sonundaki maçın sonucunu direk etkileyecek bariz hatasını konuşan çok az, hatta volkan şenle röportaj yapanlar bile pozisyon hakkında bir soru bile sormadılar, sizin kötülediğinin ntvspordan başka. maçı izledim benim kanımca, hazırlık maçları dahil son 7-8 maçın en iyi oyununu bu maçta çıkardık. en önemlisi önde bastık, top ayağımıza gelince geniş alanlara taşıdık topu, hani defansla santrafor arasında 30m olmalı muhabbeti varya, işte bunu biz bu maçta yaptık. sadece sol taraf aksadı o kadar. bu başlıkta yazdım yine yazıyorum, bu kadroyla bu oyunu beğenmeyenlere gitsin barcelonayı tutsun. ha 2. golden sonra iyimi oynadık hayır, oda bu kadar iyi oynayıp şansız iki gol yemenin moral bozukluğundan kaynaklanıyor bence. zaten dakikada 75 falan olmuştu. ha birde erman toroğlu ertugrul sağlam'a diyorya "aferin tıkır tıkır çalışan bir takım yarattın", o işte bir bok bilmiyor. iki tane ucuz gol atıp 60 dakika sahasından çıkamayan takım tıkır tıkır çalışmıyordur erman hoca. şampiyonlar liginde bursasporun işi çok zor

ha birde şöyle birşey aklıma geldi. galatasaray milan baroş'un kaçırdığı o iki pozisyon gol olsaydı o spor yorumcuları nasıl konuşacaktı acaba, alayı skor yorumcusu bunların.

Yorum Gönder

0 Yorumlar