Formaların rengi

Yahu diğer maçlardan Galatasaraya ne. Geçen sene neden böyle birşey yapılmamışta bilmemne de öyle de böyle de. Diğer takımların yöneticileri kendi takımlarının hakkını aramzasa Galatasaraylı yöneticiler ne yapsın, başka takımların hakkını Galatasaraylı yöneticiler mi savunsun kimse kusura bakmasın kimse yogurdum eksi demez.

5 maçlık cezada da sahaya yabancı madde atıldı , fakat fenerbahçe maçında sahaya atılan yabancı maddeler için fener iki maç ceza aldı. Galatasaray maçında daha çok cisim atıldı o yuzden Galatasaraya fazla maç ceza verildi diye savunanlar var.Atılanların sayısına göre mi ceza veriliyor orasınıda anlamadım

Öyle bir memlekette yaşıyoruz ki , bu ülkede maçta adam bıçakladılar maç tatil edilmedi. Fener maçında da böyle bir şey beklemedim. Zaten yapamazlarda, yaptırmazlar yani.


Anlamadığım 10 senedir hakkıyla yada hakem hatalarıyla, öyle veya böyle kazanıyor. Tamamda bu spor basınına ne oluyor. Yüksel Trajlı bir gazetenin Spor müdürü bir programa çıkıp Nasıl koyduk Galatasaraya bilmem ne diye beyan veriyor, madem fenerlisin önce bulunduğun mevkiiye bak ondan sonra konuş herkes takım tutabilir, maç muhabbetide yapabilir ama yaptığı işe saygı duyuyorsa bari rengini belii etmede herkes senin işine duyduğun saygıyı sana göstersin.

Çarşaf çarşaf Galibiyet alamayan beraberlik alamayan Galatasaraylılar diyerekten haber yapılıyor. ayıptır. Hadi onu geçtim yapılan haber bile yalan yanlış.

Neyse uzatmayalım. Galatasarayı yenince, Avrupa kupası almış gibi sevinen takımın taraftarlardan bahsediyoruz, bu kadar yazdığım bile fazla.

+(18) http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/20101/

Yorum Gönder

0 Yorumlar